Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Válasz hozzászólás írása Futárszolgálat fórum 74911 számú bejegyzésére
részletek »

Válasz üzenet írás Futárszolgálat fórum 74911 számú bejegyzésére

Írd le véleményed, tapasztalataid a(z) Futárszolgálat fórumon. Kérdezz bátran másoktól! Kellemes fórumozást kívánunk!
Fórum
Itt vagy: futarszolgalat.tlap.hu » futarszolgalat.tlap.hu fórum » írás a fórumra

Új hozzászólás küldés

*
Neved
*
Üzeneted
15000 karaktert írhatsz még
Kép
(.jpg, .gif, .png formátum)
Küldés
Válasz üzenet küldése Egy vásárló hozzászólására
G4S futárszolgálatról szeretnék véleményt írni!
Megrendelés időpontja: november 30.
E-mail jön december 1-jén délelőtt, hogy a csomag átadásra került a G4S futárszolgálatnak, legkésőbb másnapra megkapom.
december 2. - semmi
december 3. - semmi
december 4. - semmi
december 5-6. hétvége
december 7. délelőtt telefon a futárszolgálatnak, hol a csomagom?
A nő közli, hogy ilyen irányítószámmal és névvel nem talál csomagot, hívjam a csomag feladóját...
Felhívom a Vodafone-t, (cirka 45 percig tartottam a telefont)ahol közlik, hogy ők dec. 1-jén átadták a csomagot, vissza nem lett küldte, tehát a futárszolgálatnál kell lennie a csomagnak. Jó tanács is érkezett az ügyfélszolgálatos úriembertől: legyek erélyes, mert szeretik az ügyfeleket lerázni a futárszolgálat ügyfélszolgálatosai.
Újabb telefon, ahol mondtam, hogy most volt elég és azonnal kerítse elő nekem a csomagot... Újra kéri az irányítószámot és a nevem, majd közli, hogy aháááá, meg van, de nem érti, hogy miért nincs még kiszállítva. Kértem, hogy adja meg a futár számát, nem adta meg, majd ő felhívja és visszahív. Ok, mondtam és vártam 50 percet. Ezután újra telefonáltam, ahol a nő a nem túl szokványos nevem újrahallása után is úgy csinált, mint aki most hallja először, majd kis emlékeztető után le akart rázni azzal, hogy nem érte utol a futárt, majd hív, ha elérte. Megkérdeztem, hogy meddig várja, mire nyugtatni szeretett volna, hogy nem sokára eléri őt, Kérdeztem, hogy mi van akkor, ha mégsem? Meddig várja????
Ekkor én kértem, hogy adja meg a futárok főnökének telefonszámát, mert szeretnék vele beszélni. Nem adta meg, mondván az is titkos, nem adhatja meg. Jó rendben, mondtam én, akkor egy e-mail címet kérek, ahova a panaszomat elküldhetem és kérem, hogy 2 óra múlva akkor is hívjon fel, ha nem érte el a futárt, hogy tudjam mire számítsak.
Kb. 10 perc múlva visszahív az ügyfélszolgálatos nő, hogy ma kiszállítják 15 és 16 óra között... Jelzem az e-mailben 9-12 óra közötti időszak volt megjelölve. Közölte, hogy legkésőbb 3-ig hozzák ki, mert azért kértem a munkahelyemre, hogy át tudjam az adott időpontban venni és biztosan nem hozza utánam még a 6 km-re levő kisfalumba a futár a csomagomat, ha már nem vagyok a munkahelyemen. Kb. 2 perc múlva hívott a futárnő, hogy kb. 1 óra múlva itt is van a csomagom, és bocsássak meg a késedelemért.

Én megbocsátok... Még jó, hogy a Vodafone-os srác tanácsát megfogadtam és a nagy pofám ki is mertem nyitni. Így egyből meg lett a csomagom és meg is kapom még ma...

Összegzés és vélemény: Maga a cég lehet, hogy jó a pénzszállításban, de a csomagszállítás nem az ő porondjuk... Az ügyfélszolgálatot inkább nem értékelném, mert kidob a gép...

JÓ TANÁCS: kérj el minden telefonszámot, minden e-mail címet, ahol panaszkodni lehet és jelezni, hogy nincs meg a csomagod... Hidd el, hamar megtalálják! :-)
Tuti menü