Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Mondd el véleményed, tapasztalatod a Futárszolgálat fórumon
részletek »

Futárszolgálat fórum

Írd le véleményed, tapasztalataid a(z) Futárszolgálat fórumon. Kérdezz bátran másoktól! Kellemes fórumozást kívánunk!

Fórum

Itt vagy: futarszolgalat.tlap.hu » Futárszolgálat fórum
Keresett kifejezés
Keresés
Várakozó2018.12.17. 12:07 | Válaszolok | #75703
Várakozó

A Fáma Futárszolgálat egy link, trehány, hazudós banda! Az sem szabad elhinni, amit kérdeznek!

AP2018.12.09. 09:36 | Válaszolok | #75698
AP

Fáma Futár

Minősíthetetlen szolgáltatás, felháborító, primitív ügyfélszolgálati viselkedés!

Először arról kaptam sms értesítést hogy a Fáma Futár csütörtökön szállítja a csomagot.
Pénteken sms-t küldtek, hogy az nap fogják kiszállítani.

Emiatt pénteken is otthon vártuk a kiszállítást.

Pénteken többször is próbáltam a futárt elérni telefonon, hogy megtudjam mikorra várhatjuk, és ne kelljen egész nap várakozni. A hívásaimat nem fogadta, és nem is hívott vissza.

AZ ügyfélszolgálati ügyintéző azt javasolta, hogy majd hétfőn is várjak otthon, mert majd akkor kiszállítják a csomagot. Miután ezt nehezményeztem, az ügyintéző szó szerint lecsapta a telefont.

A Fáma Futár felháborító, minden szakmaiságot nélkülöző, minősíthetetlen viselkedése és elfogadhatatlan szolgáltatási színvonala miatt elálltam a megrendelt termék megvásárlásától, és javasoltam a Feladónak, hogy a jövőben ne vegyék igénybe a Fáma Futár szolgáltatásait, mert a Fáma anyagi és erkölcsi értelemben is árt az üzleti érdekeiknek.

csalodottka2018.09.05. 15:38 | Válaszolok | #75637
csalodottka

G4 futarszolgalat
kiszallitasi hatarido lejartaval felhivom az ugyfelszolgalatot
kozlik visszavittek mert hivott a futar es en kinyomtam.......
nem nyomtam ki csak eppen szartam mar megbocsajtsd
tobbszor probaltam visszahivni de nem vette fel
hat ennyi

István 2018.01.30. 20:43 | Válaszolok | #75509
István

Még egy ilyen szarházi cég nincs mégegy a födön ahol mert reklomálok a csaomagomé hazugnsk titulénak. Szégyen a telefinokat nem veszikfel megvárák a kapcsolást miné magasabb számlát vagy kölcséget generájon az ügyfél magának.

Rita2017.10.27. 09:25 | Válaszolok | #75422
Rita

Fäma futärszolgälat:

HA videken laksz felejtsd el! 2szer szällitottak ki nekem budapesttol 30km-re mindketszer kikeszultem toluk. Nem az alaklmazotakkal van a gond,a futär mindent megprobält de,

VIDEKRE CSAK DELUTAN 2-IG SZALLITANAK KI!!!!

Kerdem en,ki van otthon hetkoznap 2orakkor?Telefonba persze szo szerint ezt mondtak; A futarok rugalmasak,5ig van kiszallitas.Meg aznap jott az sms hogy 11-13 kozott hozzak a csomagom

Inkabb le se irom az egeszet mert megint ideges leszek toluk. a lenyeg hogy vissza kelett kuldeniuk a feladonak es nekunk kell elmenni a csomagert,persze a penz is ugrott.

HA NEM TUDSZ KIVENNI PAR SZABADNAPOT;HOGY ATVEDD A CSOMAGOD FELEJTSD EL OKET;EZ NEM FUTARSZOLGALAT AZ EGESZ EGY NAGY KEVEREDES;OSSZE VISSZA BESZELNEK; A NEVEMET SE TALALTAK A RENDSZERBE!
EGY NAGY SZAR AZ EGESZ BE KENE ZARATNI!

Hirdetés
Egy vásárló2015.12.07. 12:24 | Válaszolok | #74911
Egy vásárló

G4S futárszolgálatról szeretnék véleményt írni!
Megrendelés időpontja: november 30.
E-mail jön december 1-jén délelőtt, hogy a csomag átadásra került a G4S futárszolgálatnak, legkésőbb másnapra megkapom.
december 2. - semmi
december 3. - semmi
december 4. - semmi
december 5-6. hétvége
december 7. délelőtt telefon a futárszolgálatnak, hol a csomagom?
A nő közli, hogy ilyen irányítószámmal és névvel nem talál csomagot, hívjam a csomag feladóját...
Felhívom a Vodafone-t, (cirka 45 percig tartottam a telefont)ahol közlik, hogy ők dec. 1-jén átadták a csomagot, vissza nem lett küldte, tehát a futárszolgálatnál kell lennie a csomagnak. Jó tanács is érkezett az ügyfélszolgálatos úriembertől: legyek erélyes, mert szeretik az ügyfeleket lerázni a futárszolgálat ügyfélszolgálatosai.
Újabb telefon, ahol mondtam, hogy most volt elég és azonnal kerítse elő nekem a csomagot... Újra kéri az irányítószámot és a nevem, majd közli, hogy aháááá, meg van, de nem érti, hogy miért nincs még kiszállítva. Kértem, hogy adja meg a futár számát, nem adta meg, majd ő felhívja és visszahív. Ok, mondtam és vártam 50 percet. Ezután újra telefonáltam, ahol a nő a nem túl szokványos nevem újrahallása után is úgy csinált, mint aki most hallja először, majd kis emlékeztető után le akart rázni azzal, hogy nem érte utol a futárt, majd hív, ha elérte. Megkérdeztem, hogy meddig várja, mire nyugtatni szeretett volna, hogy nem sokára eléri őt, Kérdeztem, hogy mi van akkor, ha mégsem? Meddig várja????
Ekkor én kértem, hogy adja meg a futárok főnökének telefonszámát, mert szeretnék vele beszélni. Nem adta meg, mondván az is titkos, nem adhatja meg. Jó rendben, mondtam én, akkor egy e-mail címet kérek, ahova a panaszomat elküldhetem és kérem, hogy 2 óra múlva akkor is hívjon fel, ha nem érte el a futárt, hogy tudjam mire számítsak.
Kb. 10 perc múlva visszahív az ügyfélszolgálatos nő, hogy ma kiszállítják 15 és 16 óra között... Jelzem az e-mailben 9-12 óra közötti időszak volt megjelölve. Közölte, hogy legkésőbb 3-ig hozzák ki, mert azért kértem a munkahelyemre, hogy át tudjam az adott időpontban venni és biztosan nem hozza utánam még a 6 km-re levő kisfalumba a futár a csomagomat, ha már nem vagyok a munkahelyemen. Kb. 2 perc múlva hívott a futárnő, hogy kb. 1 óra múlva itt is van a csomagom, és bocsássak meg a késedelemért.

Én megbocsátok... Még jó, hogy a Vodafone-os srác tanácsát megfogadtam és a nagy pofám ki is mertem nyitni. Így egyből meg lett a csomagom és meg is kapom még ma...

Összegzés és vélemény: Maga a cég lehet, hogy jó a pénzszállításban, de a csomagszállítás nem az ő porondjuk... Az ügyfélszolgálatot inkább nem értékelném, mert kidob a gép...

JÓ TANÁCS: kérj el minden telefonszámot, minden e-mail címet, ahol panaszkodni lehet és jelezni, hogy nincs meg a csomagod... Hidd el, hamar megtalálják! :-)

Nagy Kinga2014.11.27. 13:59 | Válaszolok | #72688
Nagy Kinga

Iszkiri futárszolgálat? Iszkolj onnan!!!
Mivel nem vagyok járatos az efféle dolgokban, így a csomag leadásnál sem tudtam még, hogy hogyan működnek az effajta szolgáltatások.
A végére a megrendelés szerinti összeg háromszorosába került a csomag kiszállítása, mivel felszámoltak plusz költségként várakozási időt, és visszaigazoló szelvény visszaküldésének a díját is.
Ez eddig rendben is van, valóban felmerültek ezek a költségek, de úgy gondolom, hogy az esetleges plusz költségekről a megrendeléskor illet volna tájékoztatni. Azt is nonszensznek tartom, hogy a mai világban nem lehet megoldani, hogy esetleg e-mailen visszaküldjék az átvétel igazolását. Ne is beszéljünk arról, hogy személyesen ezt már át sem tudtam venni az irodában, mivel nem volt rá mód. Amikor meg panaszkodni mertem volna az arogáns telefonközpontos hölgy kiosztó stílusban úgy lekezelt, hogy köpni-nyelni nem tudtam. Egy biztos, Iszkiriből többet nem kérek!

Már nem elégedetlen ügyfél - Előzmények2013.12.18. 07:59 | Válaszolok | #66977
Már nem elégedetlen ügyfél

Végül a csomag megérkezett, a G4S futár kedves volt, a csomag sértetlen. A bő 5 nap kiszállítási időt viszont akkor sem vagyok képes elfogadni. Szóval csomagot rájuk lehet bízni, akinek van ideje. :)

Elégedetlen ügyfél2013.12.17. 16:14 | Válaszolok | #66966
Elégedetlen ügyfél

G4S futárszolgálat:
5 napja rendelt árut nem képesek még mindig kiszállítani Zalában, az ügyfélszolgálat csak hiteget, hogy a futárnál a csomag.
Ezekre ne bízza senki a csomagját!!!

mue2013.06.26. 08:18 | Válaszolok | #63222
mue

Szasztok!

Érdekelne, hogy olyan típusú futárszolgálatot tudtok-e ajánlani, ami a következőt meg tudja oldani:
vettem pl egy veszprémi eladótól egy pingpongasztalt, amit autóval nem tudok magam elszállítani Budapestre.
Tehát az kéne, hogy a futár kimenjen A címre és elszállítsa B-re ahol fizetném.

Új hozzászólás küldés

*
Neved
*
Üzeneted
15000 karaktert írhatsz még
Kép
(.jpg, .gif, .png formátum)
Küldés
Tuti menü