Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Mondd el véleményed, tapasztalatod a Futárszolgálat fórumon
részletek »

Futárszolgálat fórum

Írd le véleményed, tapasztalataid a(z) Futárszolgálat fórumon. Kérdezz bátran másoktól! Kellemes fórumozást kívánunk!

Fórum

Itt vagy: futarszolgalat.tlap.hu » Futárszolgálat fórum
Keresett kifejezés
Keresés
Rita2017.10.27. 09:25 | Válaszolok | #75422
Rita

Fäma futärszolgälat:

HA videken laksz felejtsd el! 2szer szällitottak ki nekem budapesttol 30km-re mindketszer kikeszultem toluk. Nem az alaklmazotakkal van a gond,a futär mindent megprobält de,

VIDEKRE CSAK DELUTAN 2-IG SZALLITANAK KI!!!!

Kerdem en,ki van otthon hetkoznap 2orakkor?Telefonba persze szo szerint ezt mondtak; A futarok rugalmasak,5ig van kiszallitas.Meg aznap jott az sms hogy 11-13 kozott hozzak a csomagom

Inkabb le se irom az egeszet mert megint ideges leszek toluk. a lenyeg hogy vissza kelett kuldeniuk a feladonak es nekunk kell elmenni a csomagert,persze a penz is ugrott.

HA NEM TUDSZ KIVENNI PAR SZABADNAPOT;HOGY ATVEDD A CSOMAGOD FELEJTSD EL OKET;EZ NEM FUTARSZOLGALAT AZ EGESZ EGY NAGY KEVEREDES;OSSZE VISSZA BESZELNEK; A NEVEMET SE TALALTAK A RENDSZERBE!
EGY NAGY SZAR AZ EGESZ BE KENE ZARATNI!

Egy vásárló2015.12.07. 12:24 | Válaszolok | #74911
Egy vásárló

G4S futárszolgálatról szeretnék véleményt írni!
Megrendelés időpontja: november 30.
E-mail jön december 1-jén délelőtt, hogy a csomag átadásra került a G4S futárszolgálatnak, legkésőbb másnapra megkapom.
december 2. - semmi
december 3. - semmi
december 4. - semmi
december 5-6. hétvége
december 7. délelőtt telefon a futárszolgálatnak, hol a csomagom?
A nő közli, hogy ilyen irányítószámmal és névvel nem talál csomagot, hívjam a csomag feladóját...
Felhívom a Vodafone-t, (cirka 45 percig tartottam a telefont)ahol közlik, hogy ők dec. 1-jén átadták a csomagot, vissza nem lett küldte, tehát a futárszolgálatnál kell lennie a csomagnak. Jó tanács is érkezett az ügyfélszolgálatos úriembertől: legyek erélyes, mert szeretik az ügyfeleket lerázni a futárszolgálat ügyfélszolgálatosai.
Újabb telefon, ahol mondtam, hogy most volt elég és azonnal kerítse elő nekem a csomagot... Újra kéri az irányítószámot és a nevem, majd közli, hogy aháááá, meg van, de nem érti, hogy miért nincs még kiszállítva. Kértem, hogy adja meg a futár számát, nem adta meg, majd ő felhívja és visszahív. Ok, mondtam és vártam 50 percet. Ezután újra telefonáltam, ahol a nő a nem túl szokványos nevem újrahallása után is úgy csinált, mint aki most hallja először, majd kis emlékeztető után le akart rázni azzal, hogy nem érte utol a futárt, majd hív, ha elérte. Megkérdeztem, hogy meddig várja, mire nyugtatni szeretett volna, hogy nem sokára eléri őt, Kérdeztem, hogy mi van akkor, ha mégsem? Meddig várja????
Ekkor én kértem, hogy adja meg a futárok főnökének telefonszámát, mert szeretnék vele beszélni. Nem adta meg, mondván az is titkos, nem adhatja meg. Jó rendben, mondtam én, akkor egy e-mail címet kérek, ahova a panaszomat elküldhetem és kérem, hogy 2 óra múlva akkor is hívjon fel, ha nem érte el a futárt, hogy tudjam mire számítsak.
Kb. 10 perc múlva visszahív az ügyfélszolgálatos nő, hogy ma kiszállítják 15 és 16 óra között... Jelzem az e-mailben 9-12 óra közötti időszak volt megjelölve. Közölte, hogy legkésőbb 3-ig hozzák ki, mert azért kértem a munkahelyemre, hogy át tudjam az adott időpontban venni és biztosan nem hozza utánam még a 6 km-re levő kisfalumba a futár a csomagomat, ha már nem vagyok a munkahelyemen. Kb. 2 perc múlva hívott a futárnő, hogy kb. 1 óra múlva itt is van a csomagom, és bocsássak meg a késedelemért.

Én megbocsátok... Még jó, hogy a Vodafone-os srác tanácsát megfogadtam és a nagy pofám ki is mertem nyitni. Így egyből meg lett a csomagom és meg is kapom még ma...

Összegzés és vélemény: Maga a cég lehet, hogy jó a pénzszállításban, de a csomagszállítás nem az ő porondjuk... Az ügyfélszolgálatot inkább nem értékelném, mert kidob a gép...

JÓ TANÁCS: kérj el minden telefonszámot, minden e-mail címet, ahol panaszkodni lehet és jelezni, hogy nincs meg a csomagod... Hidd el, hamar megtalálják! :-)

Nagy Kinga2014.11.27. 13:59 | Válaszolok | #72688
Nagy Kinga

Iszkiri futárszolgálat? Iszkolj onnan!!!
Mivel nem vagyok járatos az efféle dolgokban, így a csomag leadásnál sem tudtam még, hogy hogyan működnek az effajta szolgáltatások.
A végére a megrendelés szerinti összeg háromszorosába került a csomag kiszállítása, mivel felszámoltak plusz költségként várakozási időt, és visszaigazoló szelvény visszaküldésének a díját is.
Ez eddig rendben is van, valóban felmerültek ezek a költségek, de úgy gondolom, hogy az esetleges plusz költségekről a megrendeléskor illet volna tájékoztatni. Azt is nonszensznek tartom, hogy a mai világban nem lehet megoldani, hogy esetleg e-mailen visszaküldjék az átvétel igazolását. Ne is beszéljünk arról, hogy személyesen ezt már át sem tudtam venni az irodában, mivel nem volt rá mód. Amikor meg panaszkodni mertem volna az arogáns telefonközpontos hölgy kiosztó stílusban úgy lekezelt, hogy köpni-nyelni nem tudtam. Egy biztos, Iszkiriből többet nem kérek!

Már nem elégedetlen ügyfél - Előzmények2013.12.18. 07:59 | Válaszolok | #66977
Már nem elégedetlen ügyfél

Végül a csomag megérkezett, a G4S futár kedves volt, a csomag sértetlen. A bő 5 nap kiszállítási időt viszont akkor sem vagyok képes elfogadni. Szóval csomagot rájuk lehet bízni, akinek van ideje. :)

Elégedetlen ügyfél2013.12.17. 16:14 | Válaszolok | #66966
Elégedetlen ügyfél

G4S futárszolgálat:
5 napja rendelt árut nem képesek még mindig kiszállítani Zalában, az ügyfélszolgálat csak hiteget, hogy a futárnál a csomag.
Ezekre ne bízza senki a csomagját!!!

Hirdetés
mue2013.06.26. 08:18 | Válaszolok | #63222
mue

Szasztok!

Érdekelne, hogy olyan típusú futárszolgálatot tudtok-e ajánlani, ami a következőt meg tudja oldani:
vettem pl egy veszprémi eladótól egy pingpongasztalt, amit autóval nem tudok magam elszállítani Budapestre.
Tehát az kéne, hogy a futár kimenjen A címre és elszállítsa B-re ahol fizetném.

M. Laci2012.12.20. 17:39 | Válaszolok | #57393
M. Laci

A fórumot végig olvasva látom, hogy sok fórumozónak negatív tapasztalata volt néhány futárszolgálattal. Sajnos azt kell mondjam igazuk is lehet, ezért azt ajánlom a hasonló cipőben járóknak,használják a futárbörze . hu független futárszolgálat közvetítő ingyenes börzét. Itt akár gáztűzhely, akár telefonkészülék kiszállítására találnak megfelelő futárszolgálatot. Csak be kell rögzíteni a szállítandó küldemény adatait és a futárszolgálatok megteszik ajánlatukat (csak azok, akik megfelelnek a szállítási feladat elvárásainak!). A beérkezett ajánlatok közül kiválasztom a számomra legkedvezőbbet és ennyi. Próbáljátok ki Ti is!



[A hozzászólás moderálva: 2012.12.20. 17:46]

molnárné Mikó Éva2012.10.18. 21:43 | Válaszolok | #55357
molnárné Mikó Éva

Én egy gáztűzhelyet vásároltam a vaterán,és nekem is ésszerűnek tűnt a vaterafutár szolgáltatását igénybe venni a szállításhoz.Bár ne tettem volna!!!!! A tűzhelyet először egy hétig nem vették át szállításra az eladótól mindenféle kifogásokkal ,utána nem szállították ki hozzám mert napokon keresztül nem fért bele a helyi futár útvonalába időben.Azután felvirradt a szép nap megérkezett a tűzhely laza 10 nap után egy egész napos várakozással megtoldva a szállítás napján.És a plusz poén a tűzhely össze-vissza volt törve,a szállító természetesen nem jött vissza érte és mosta kezeit,hogy nála nem sérülhetett meg.Mivel az átvételi elismervényt aláírtam utólagos reklamációt nem fogadnak el.Honnan a fenéből kellett volna tudnom,hogy a precíz csomagoláson belül egy marék lepattogzott zománc és összetört műanyag alkatrész fogad egy teljesen használhatatlan állapotú tűzhellyel ,holott én egy hibátlant vettem.Mielőtt valakinek eszébe jutna ,hogy esetleg az eladó csapott be hát szó sincs róla.A GARTRANS gondos munka végzésének következménye a tűzhely állapota.Most se pénzem se tűzhelyem ,igazán felemelő érzés.Tényleg mindent el kell tűrnünk a szolgáltatóktól????? Én azért még próbálkozom,de mindenki okulására írtam meg a történetet,hogy nagy ívben kerülje el a nevezett futárszolgálatot.
Még hogy jól mennek a dolgok ?! El kellene gondolkodni ezen a szlogenen!!!!Bár ahhoz először lelkiismeretet kellene venniük valahol.Éva

J. István2012.08.15. 14:56 | Válaszolok | #53101
J. István

Megbízható , gyors, készséges és árakban kedvező. Motoros, autós és kisteherautós futárral is rendelkeznek, bármekkora csomagot elvisznek bárhova,bármikor, akár külföldre is! Én nem csalódtam bennük, csak ajánlani tudom őket. Tényleg megbízhatóak. mobilfutar. hu



[A hozzászólás moderálva: 2012.08.15. 15:02]

Fabian112012.05.10. 16:17 | Válaszolok | #50146
Fabian11

Magánszemélyként a telefonom eladása során más településre kellet (volna) egy telefonkészüléket utánvéttel eljuttatnom. Vaterásként eszembe jutott a vatera futár. Megnéztem a vatera oldalát és az ár/szolgáltatás alapján a GTR Logistics Kft.- re mint vatera futárra esett a választásom.
A vatera oldalán megrendeltem a futár szolgáltatást de hibát követtem el amikor nem értékbiztosítással adtam fel a csomagot. A vaterát megbízható cégnek tartom, ezért valahogy azt gondoltam, hogy a partner cégeiben is vakon bízhatok.
Április 25-én otthonomban a futár a megrendelésnek megfelelően átvette a kék színű vastag, átlátszatlan nejlonba légmentesen lehegesztett csomagot. Ellátta vonalkóddal és átadta a számlát és az átvételi elismervényt.
Türelmesen vártam, hiszen közbejött az ünnep, aztán május első hetében elkezdtem érdeklődni.
Előbb azt a tájékoztatást kaptam, hogy csak rossz fele ment a csomag, aztán keresték, de május 8-án már azt a választ kaptam az ügyfélszolgálatos hölgytől, hogy adjam be a kártérítési igényt, mivel a csomag elkeveredett. Hozzáteszem, hogy az utánvét összege, melyet a csomag átadásakor kellett volna a futárnak átvenni negyven ezer forint, ezzel szemben az értékbiztosítás nélkül feladott elveszett csomagért a cég egységesen tízezer forint kártérítést hajlandó kifizetni.
40.000 forintos csomagnak az utánvétel miatt a költsége 1710 Ft. volt. Az értékbiztosítás ezen felül lett volna 30*50 Ft azaz 1500 Ft. Nem sok belátom, csak már így is 38290 forint lett a telefon értéke, úgy meg már csak 36790 forintot kaptam volna érte. Ha egy csomag nincs értékbiztosítással ellátva, akkor azt el kell lopni? Milyen cég az ahol ezt csak egy legyintéssel és tízezer forint kártérítéssel el lehet intézni? Ez volna egy futárcég felelősségteljes szolgáltatása? ?Gartrans és jól mennek a dolgok?? Hát hogyne. Annyira jól, hogy utána meg se kerülnek.

Új hozzászólás küldés

*
Neved
*
Üzeneted
15000 karaktert írhatsz még
Kép
(.jpg, .gif, .png formátum)
Küldés
Tuti menü